ismaildondu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok tebrik ederim abi bende bu senenin sonuna doğru firmalardan case istemeye başlayacağım tavsiyelerin var mı? aynı zamanda zaten üniversiteye başlıyorum sonunda bu sene case isterken neler yapmak gerekiyor
Teşekkür ederim. Konudaki mesajları ve Medium'daki yazıyı okuduğunda aslında sorunun cevabı var. Oturup pratik yapman, bu pratiği de GitHub, LinkedIn gibi platformlarda paylaşman gerekiyor. "Ben şunu yapabiliyorum" demek ile "Ben şunu yaptım, buyrun inceleyebilirsiniz" demek ile dağlar kadar fark var.