kız arkadaşımın insta bildirimleri silinmiş - bug olabilir mi?
32
●1.366
- 14-07-2022, 15:24:26Hocam bu işi app üzerine atsan da bu şüphelere bu işin sonu gelmez.
- 17-07-2022, 15:55:51Hocam çok şüpheci bir insanım genel hayatımda da her şeyi bin kere sorgularım böylece doğru cevaba yada en iyisine varıyorum hep tercihlerimde olabildiğince. Kız işinde de böyle olunca insanın aklına her ihtimali değerlendirmek geliyor. Ben ne yapmalıyım? Kendimi ruhsal sıkıntıda gibi hissediyorum artık. @tryigitx; hocam yardım edin haklısınızInternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2022, 16:10:45Hocam terapi desteği almanız gerekiyor. Hayatın tadı olmaz ne sizin için ne sizinle yaşayanlar için...Kebelek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2022, 00:55:57Hayatınızı kalitesini etkilediğini düşündüğünüz şeyleri doktora danışmanız daha iyi olur.Kebelek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şüpheci olmak kötü bir şey değildir ama size hayatta zevk vermesi gereken insanlara karşı şüpheyle yaklaşırsanız mutlu olamazsınız.
Cahillik insanlar için aynı zamanda mutluluktur ve her insanın ihtiyacı vardır.
Ayriyeten kız arkadaşınızla bu konu hakkında konuşun, sizi seviyorsa zaten sizi ilgisine alıp buna göre kararlar almaya çalışacak ve kendine daha çok güvendirecektir - 18-07-2022, 11:29:54Hocam çok yoruyor paranoyaya bağlıyorum gibi geliyor... istesem düşünmeyi bırakırım fakat o kolay olanmış gibi geliyortryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2022, 11:52:16Etki alanınızda bulunmayan herhangi bir olay/durum için endişe etmek, şüphelenmek hiçbir sonuç getirmediği gibi; yorulmanıza ve karşınızdaki insanı yormanıza sebep olur.
Mevcut durumda kız arkadaşınızın telefonunu 7/24 izleyemezsiniz. Yani etki alanınızın dışında demektir. Bu nedenle bildirimlerin kendiliğinden silinmesi ya da kız arkadaşınızın silmesinin hiçbir önemi yok. Ortada kız arkadaşınıza olan güveninizin sarsılacağı bir durum varsa zaten ortaya çıkar. Ancak bu durum kız arkadaşınızın belirttiği gibi kendiliğinden olduysa zamanınızı ve odağınızı boşa harcıyorsunuz demektir.
30'lu yaşlarının başında bir erkek olarak hiçbir ilişkimde kız arkadaşımın sosyal medya dm'lerine bakmadım. Sonuçta etki alanımda değil ve bunun için endişe etmek önce kendime, sonra da kız arkadaşlarıma saygısızlık olurdu. Bir de bu açıdan bakmaya çalışın. Umarım bir an önce bu durumdan kurtulursunuz.