Hayatınızı kalitesini etkilediğini düşündüğünüz şeyleri doktora danışmanız daha iyi olur.
Şüpheci olmak kötü bir şey değildir ama size hayatta zevk vermesi gereken insanlara karşı şüpheyle yaklaşırsanız mutlu olamazsınız.
Cahillik insanlar için aynı zamanda mutluluktur ve her insanın ihtiyacı vardır.
Ayriyeten kız arkadaşınızla bu konu hakkında konuşun, sizi seviyorsa zaten sizi ilgisine alıp buna göre kararlar almaya çalışacak ve kendine daha çok güvendirecektir
Hocam çok yoruyor paranoyaya bağlıyorum gibi geliyor... istesem düşünmeyi bırakırım fakat o kolay olanmış gibi geliyor