Etki alanınızda bulunmayan herhangi bir olay/durum için endişe etmek, şüphelenmek hiçbir sonuç getirmediği gibi; yorulmanıza ve karşınızdaki insanı yormanıza sebep olur.

Mevcut durumda kız arkadaşınızın telefonunu 7/24 izleyemezsiniz. Yani etki alanınızın dışında demektir. Bu nedenle bildirimlerin kendiliğinden silinmesi ya da kız arkadaşınızın silmesinin hiçbir önemi yok. Ortada kız arkadaşınıza olan güveninizin sarsılacağı bir durum varsa zaten ortaya çıkar. Ancak bu durum kız arkadaşınızın belirttiği gibi kendiliğinden olduysa zamanınızı ve odağınızı boşa harcıyorsunuz demektir.

30'lu yaşlarının başında bir erkek olarak hiçbir ilişkimde kız arkadaşımın sosyal medya dm'lerine bakmadım. Sonuçta etki alanımda değil ve bunun için endişe etmek önce kendime, sonra da kız arkadaşlarıma saygısızlık olurdu. Bir de bu açıdan bakmaya çalışın. Umarım bir an önce bu durumdan kurtulursunuz.