bu suriyeliler parayı nereden buluyor?
42
●2.044
- 13-07-2022, 02:40:48Tamam gece gece daha uzatmayalım 4 milyon civarı olan sayıyı ısrarla 10 milyon demeniz bile beslenme kaynağınız hakkında ipucu veriyor( bir kanalda 8 milyon mülteci var diyene kaynak sorunca mitten aldım bilgiyi demiştitiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)) ...iyi geceler...
- 13-07-2022, 02:50:15Ben 10-15 Bin alıyorlar mı sorunuza cevap verdim, siz yazdıklarımdan kaçıyorsunuz şu an, resmi rakam bile sadece kayıtlı olan suriyelilerin 3.7 milyon olduğunu söylüyor ve siz 4 milyon diyorsunuz, maalesef siyasi düşünceniz matematik kabiliyetinizi de öldürmüş.siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2022, 02:55:19Arkadaşım den benim kaç para alıyorlar soruma cevap vermefin? Bu siteyi ve diğer siteleri araştır 10 binden başlıyor aldıklarını iddia edenler.yine bu konuda sayı yok ama istedikleri gibi harcıyorlar denildiğinde göre 100-200 lira almıyorlar dir değil mi?tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayı olarak da 5 milyon olsun 10 milyon nedir? Uca uca yakında 15-20 lere de gideceksiniz( 8 milyonla başlandı) nasılsa kanıt soran yok.. en inanılmayacak sallayıp dur, sonunda herkes gerçek zanneder...aynen bu sizlerin yaptığı - 13-07-2022, 03:14:28Kaç para aldıklarını apartmanındaki, mahallendeki, işyerindeki, metrodaki veya sahildekine sor.siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben net bir rakam veremem sana, ancak 10 Bin olmadığını söyleyebilirim.
Bak en son açıklanan rakam 3.7 milyon, bunlar sen ben gibi de değil, çocuk yapmak hobileri, şimdi rahat 4 milyon olmuştur, sadece kayıtlı 4 milyon suriyeli, bu rakam kayıtsız suriyelileri, afganları, pakistanlıları veya afrikalıları kapsamıyor, onların her ay doğurduklarını da.
Mültecilerin sayısının 8 veya 10 milyon olması hiç imkansız gözükmüyor. - 13-07-2022, 03:25:35Bu nasıl bir zihniyettir? Biz amerika mıyız? Suriyeliler asimile olmaz asimile eder Türkler onlar gibi doğurgan değil.dreamworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2022, 03:27:48aynen öyle ileri görüşlü insan xd suriyelilerle zor anlaşıyorum şuan isteklerini ifade edemiyor adamlardreamworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abe tamam ondan abe
)) ...iyi geceler...