tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10-15 Bin alan yok forumdaki kimse de öyle bir şey demedi. Anlayamadığım her konuda olayı dış güçlere, emperyalist devletlere, ülkemiz üzerinde oynanan oyunlara getirenler, neden 10 Milyon mültecinin Türkiye'nin veya başka ülkelerin parasıyla Türkiye'de kalmasına normal bakıyorlar? Düşünün ya 10 Milyon başka milletten insan ülkemize 10 yıl içerisinde doluştu, sizce bu işte kimsenin parmağı yok mu, bilmem kaç yüz bini vatandaşlık aldı zaten, ülkedeki insanlar birbirine de düştü, fakirlik de hat safhada, siz şimdi bu durumdan memnun musunuz, bu 10 Milyon insanın ülkelerini dönmesi halinde neden rahatlayacağımızı değil de daha da batacağımızı düşünüyorsunuz, sizin burada tek sorguladığınız para meselesi veya haklı çıkmak, ne derseniz deyin desteklediğiniz siyasi düşünce yüzünden kendi düşüncelerinizi zamanla tamamen unuttuğunuzu düşünüyorum.
Tamam gece gece daha uzatmayalım 4 milyon civarı olan sayıyı ısrarla 10 milyon demeniz bile beslenme kaynağınız hakkında ipucu veriyor( bir kanalda 8 milyon mülteci var diyene kaynak sorunca mitten aldım bilgiyi demişti )) ...iyi geceler...