Suriye iç savaşından tek kazancımız var insan kaynağı almanya 1 milyona yakın suriyeliyi neden alıyor Türkiye ve Almanya kara kaşı kara gözü için almıyor herhalde bunları
Türkiye'de doğan 700 bin suriye asıllı çocuk büyük bir zenginliktir demesi bakanın işte bu. Bu çocuklar Türk olacak Türkiye'deki suriyeliler hepsi asimile olacak şimdi başkalarıyla Türkçe konuşuyorlar sonra evlerinde, kendi aralarında Türkçe konuşmaya başlayacaklar
Bu nasıl bir zihniyettir? Biz amerika mıyız? Suriyeliler asimile olmaz asimile eder Türkler onlar gibi doğurgan değil.