• 10-07-2022, 15:51:33
    #10
    Başta güvenilir firma zannedip geçiş yaptım. Çünkü BTK yer sağlayıcı, vergi no gibi ibareler gördüğümü hatırlıyorum. Güvendik kampanyadır dedik 5 aylık emeğim gitti dosyalarıma erişim sağlayamadım ciddi bir kayıp yaşadım kısacası. Bu durumda da ne zaman yeni bir hosting firması görsem korkuyla yaklaşıyorum bir daha aynı ihtimal olma gözüyle.

    Sonuç olarak apkdostum sitemin kapanmasına neden oldu.

    NOT : Ücreti ödendiğinde o hizmet bizim malımız oluyor hiçbir şekilde müdahele/silinmesi gibi icraatlar yapılmaması gerekiyordu kanunen yasak.

    Herkese iyi bayramlar.
  • 10-07-2022, 15:51:42
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 defa emekler çöp oldu 3. Kez hiç gerek duymuyorum ben birşey talep etmiyorum aktif olan hizmet sorgusuz sualsiz kapanıyor. Gider bilindik yerden alırım. Yeni firma kampanya var, promosyon var ucuz diye 3. Kez mağdur edilmek istemiyorum...
    numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz kimsiniz anlamadım neden insanlar sizlere ne olraktan mağduriyetlerini yazıcak bunların sebebi nedir?
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında 1TL'ye vds aldım, sonra bir daha da hizmete erişemedim. Sonra da üstüne düşmedim. İyi bayramlar.
    Dilerseniz mağduriyetlerinizi giderebiliriz.

    Neden böyle bir şey yapıyoruz?

    https://www.r10.net/hosting-sikayetl...ndirildim.html
  • 10-07-2022, 17:37:53
    #12
    Toplamda 2 adet hizmetim Bulunuyor 3 aylık windows serverimi 1 ay bile kullanamadan erişimler kapandı diğer makinayı aldığımdan belli kullanamıyorum whatsapp iletişim geçildi geri dönüşlerini bekliyoruz webcity mailim selimcdrx@gmail.com
  • 10-07-2022, 21:28:12
    #13
    sanirim 1 defa 1 tlik hizmeti vardı almaştım tekrar ulaşmadı siteye bu firma sanirim baştan belliydi sanki 1 tl 1tl satiştan
  • 10-07-2022, 21:32:55
    #14
    Sizinde bayramınız mübarek olsun, bi ara forumda kampanya falan yapmışlardı o 1 TL 2 TL olan konu zaten durumun bu olduğunu bildiğim halde öylesine aldım(farkındaydım vurgun olacağının). Bir talebim falan yok yine de teşekkür ederim.
  • 10-07-2022, 21:57:25
    #15
    Merhaba herkese iyi bayramlar. Firmayla bir mağduriyet yaşadım ama önemli değildi. Zaten önemli site barındırmamıştım. Konuyu ve diger konuyu okudum. Çabanız icin teşekkürler. Umarım istediğiniz yere varırsınız. @OnlyIPv6;
  • 10-07-2022, 22:21:33
    #16
    Pm Gönderildi.
  • 11-07-2022, 16:41:57
    #17
    1tl lik bir hizmet aldım. kullanmadım bile zaten denemek amaclı almıştım alınıyor mu gerçekten diye, üstüne düşmüyorum