Konu
Webcity Mağdurları Olarak Toplanıyoruz
10-07-2022, 21:57:25
#15
Yokubo
Merhaba herkese iyi bayramlar. Firmayla bir mağduriyet yaşadım ama önemli değildi. Zaten önemli site barındırmamıştım. Konuyu ve diger konuyu okudum. Çabanız icin teşekkürler. Umarım istediğiniz yere varırsınız.
@
OnlyIPv6
;