Konu
Webcity Mağdurları Olarak Toplanıyoruz
10-07-2022, 21:32:55
#14
Umo
Sizinde bayramınız mübarek olsun, bi ara forumda kampanya falan yapmışlardı o 1 TL 2 TL olan konu zaten durumun bu olduğunu bildiğim halde öylesine aldım(farkındaydım vurgun olacağının). Bir talebim falan yok yine de teşekkür ederim.