Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 defa emekler çöp oldu 3. Kez hiç gerek duymuyorum ben birşey talep etmiyorum aktif olan hizmet sorgusuz sualsiz kapanıyor. Gider bilindik yerden alırım. Yeni firma kampanya var, promosyon var ucuz diye 3. Kez mağdur edilmek istemiyorum...
numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz kimsiniz anlamadım neden insanlar sizlere ne olraktan mağduriyetlerini yazıcak bunların sebebi nedir?
ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında 1TL'ye vds aldım, sonra bir daha da hizmete erişemedim. Sonra da üstüne düşmedim. İyi bayramlar.
Dilerseniz mağduriyetlerinizi giderebiliriz.

Neden böyle bir şey yapıyoruz?

https://www.r10.net/hosting-sikayetl...ndirildim.html