2 defa emekler çöp oldu 3. Kez hiç gerek duymuyorum ben birşey talep etmiyorum aktif olan hizmet sorgusuz sualsiz kapanıyor. Gider bilindik yerden alırım. Yeni firma kampanya var, promosyon var ucuz diye 3. Kez mağdur edilmek istemiyorum...
Hocam siz kimsiniz anlamadım neden insanlar sizlere ne olraktan mağduriyetlerini yazıcak bunların sebebi nedir?
Zamanında 1TL'ye vds aldım, sonra bir daha da hizmete erişemedim. Sonra da üstüne düşmedim. İyi bayramlar.
Dilerseniz mağduriyetlerinizi giderebiliriz.
Neden böyle bir şey yapıyoruz?
https://www.r10.net/hosting-sikayetl...ndirildim.html