• 09-07-2022, 22:02:44
    #1
    Öncellikle herkesin bayramı mübarek olsun Bekçilik sınav yerleri dün bildiğiniz üzere milli eğitimin sayfasında açıklandı Ben ankara çankaya'da Dikmen Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi Giriyormuşum şimdiden girecek olan herkese başarılar dilerim herkes hakkıyla hakkettiği yerde olur inşallah. Sizler nerede giriyorsunuz ?
  • 09-07-2022, 22:07:46
    #2
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncellikle herkesin bayramı mübarek olsun Bekçilik sınav yerleri dün bildiğiniz üzere milli eğitimin sayfasında açıklandı Ben ankara çankaya'da Dikmen Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi Giriyormuşum şimdiden girecek olan herkese başarılar dilerim herkes hakkıyla hakkettiği yerde olur inşallah. Sizler nerede giriyorsunuz ?
    hocam öncelikle iyi bayramlar acaba bekçilik sınavına nerden başvuruyoruz yardımcı olur musunuz
  • 09-07-2022, 22:09:43
    #3
    Batman çıktı hocam
  • 09-07-2022, 22:16:50
    #4
    berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öncelikle iyi bayramlar acaba bekçilik sınavına nerden başvuruyoruz yardımcı olur musunuz
    Hocam başvuruları 1 ay once polis akademisinden oldu oncellıkle on sağlık muaynesinden geçen adaylar sınava girmeye hak kazandı bu sekılde
  • 09-07-2022, 22:17:08
    #5
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batman çıktı hocam
    Calıştınız mı hocam sıkı bir şekilde
  • 09-07-2022, 22:37:08
    #6
    İstanbıl Üsküdar’da girecem hiç çalışmadım özel sebeplerden dolayı ama yaparız inşallah diye düşünüyorum herkese başarılar diliyorum bende iyi bayramlar
  • 09-07-2022, 22:37:37
    #7
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Calıştınız mı hocam sıkı bir şekilde
    Vallahi hocam sıkı bir şekilde çalışmadım.
  • 10-07-2022, 00:09:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncellikle herkesin bayramı mübarek olsun Bekçilik sınav yerleri dün bildiğiniz üzere milli eğitimin sayfasında açıklandı Ben ankara çankaya'da Dikmen Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi Giriyormuşum şimdiden girecek olan herkese başarılar dilerim herkes hakkıyla hakkettiği yerde olur inşallah. Sizler nerede giriyorsunuz ?
    Hocam başvurdum ön sağlığı geçtim şimdi belgelerim diyorum. Belgeniz bulunmamaktadır diyor. Yanlış yerden mi bakıyorum acaba?
    Edit: Sivas merkez
  • 10-07-2022, 14:24:14
    #9
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi hocam sıkı bir şekilde çalışmadım.
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam başvurdum ön sağlığı geçtim şimdi belgelerim diyorum. Belgeniz bulunmamaktadır diyor. Yanlış yerden mi bakıyorum acaba?
    Edit: Sivas merkez
    Hilalim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbıl Üsküdar’da girecem hiç çalışmadım özel sebeplerden dolayı ama yaparız inşallah diye düşünüyorum herkese başarılar diliyorum bende iyi bayramlar
    Sımdıden başarılar dilerim hocam hakkınızda hayırlısı olsun