Vallahi hocam sıkı bir şekilde çalışmadım.
Hocam başvurdum ön sağlığı geçtim şimdi belgelerim diyorum. Belgeniz bulunmamaktadır diyor. Yanlış yerden mi bakıyorum acaba?
Edit: Sivas merkez
İstanbıl Üsküdarda girecem hiç çalışmadım özel sebeplerden dolayı ama yaparız inşallah diye düşünüyorum herkese başarılar diliyorum bende iyi bayramlar
Sımdıden başarılar dilerim hocam hakkınızda hayırlısı olsun