Öncellikle herkesin bayramı mübarek olsun Bekçilik sınav yerleri dün bildiğiniz üzere milli eğitimin sayfasında açıklandı Ben ankara çankaya'da Dikmen Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi Giriyormuşum şimdiden girecek olan herkese başarılar dilerim herkes hakkıyla hakkettiği yerde olur inşallah. Sizler nerede giriyorsunuz ?
Hocam başvurdum ön sağlığı geçtim şimdi belgelerim diyorum. Belgeniz bulunmamaktadır diyor. Yanlış yerden mi bakıyorum acaba?
Edit: Sivas merkez