• 06-07-2022, 16:27:48
    #1
    İzmir yenifoça jandarma terörle mücade okulunda
    28 gün bedelli askerlik hizmetimi bir kaç saat önce tamamladım.

    Çok yıprandık timden bir arkadaşımızın babası vefat etti, timden bir arkadaşımız sağlık nedeniyle 14 Temmuzda çıkacak askerden yani askerliği uzadı, tüm bölük hastalandık, 500 küsür bulaşık yıkadık.. neler neler ama sonuç olarak iyi dostlar edindim ve bitti şimdi her şey çok farklı geliyor r10 bile ama alışırım bir kaç güne, bu mutluluğumu da r10 ile paylaşmak istedim.
  • 06-07-2022, 16:28:50
    #2
    28 günde güzel macera hocam. Hayırlı olsun
  • 06-07-2022, 16:28:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun hocam vatan görevi ne kadar zor olsa da yapılmalı.
  • 06-07-2022, 16:29:47
    #4
    Geçmiş olsun dışarısı daha zor şuan
  • 06-07-2022, 16:29:54
    #5
    Platin üye
    Hayırlı olsun hocam, benimde tecilim yarin bitiyor. İnşallah sene sonuna kadar lotodan bir şeyler kazanırımda bende bedelli yaparım
  • 06-07-2022, 16:30:28
    #6
    Asıl askerlik şimdi başlıyor
  • 06-07-2022, 16:31:00
    #7
    Hayırlı olsun hocam güzel maceralar
  • 06-07-2022, 16:31:24
    #8
    15 ay askerlik yaptım Yayladere / Bingöl’de. Keşke bitmese demiştim.
  • 06-07-2022, 16:32:27
    #9
    vatani görevimi 15 ay yaptım ve her zaman önümde askerliğim var onuda yaptıkdan sonra bakarım ne olacak yada olmayacak diye planlarımı hep öteledim.
    askerlik bitti inanılmaz bir boşluk ve eyvah bak o zaman bu zaman hadi bakalım sitresi başladı. daha sonra onada alışınca evlilik sitresi başladı onada alışınca çocuk sitresi başladı.

    kısaca demem o ki hocam daha çok askerliğin var