vatani görevimi 15 ay yaptım ve her zaman önümde askerliğim var onuda yaptıkdan sonra bakarım ne olacak yada olmayacak diye planlarımı hep öteledim.
askerlik bitti inanılmaz bir boşluk ve eyvah bak o zaman bu zaman hadi bakalım sitresi başladı. daha sonra onada alışınca evlilik sitresi başladı onada alışınca çocuk sitresi başladı.
kısaca demem o ki hocam daha çok askerliğin var