İzmir yenifoça jandarma terörle mücade okulunda
28 gün bedelli askerlik hizmetimi bir kaç saat önce tamamladım.
Çok yıprandık timden bir arkadaşımızın babası vefat etti, timden bir arkadaşımız sağlık nedeniyle 14 Temmuzda çıkacak askerden yani askerliği uzadı, tüm bölük hastalandık, 500 küsür bulaşık yıkadık.. neler neler ama sonuç olarak iyi dostlar edindim ve bitti şimdi her şey çok farklı geliyor r10 bile

ama alışırım bir kaç güne, bu mutluluğumu da r10 ile paylaşmak istedim.