• 05-07-2022, 22:03:55
    #1
    1.5 yıl önce dijital işlerden ilk paramı kazandığım müşterim peşimi bırakmıyor arkadaşlar taktik verin.

    Müşterinin sürücü kursu vardı. Instagram hesabını yönetmek için aylık 500 lira maaşı hiç düşünmeden kabul etmiştim. (para büyük değil, ben çok fakirdim)
    Hiç unutmam, onların verdiği maaşın bir kısmıyla da host + domain almıştım. Ve hediye olarak site kurmuştum onlara.
    Kendi cebimden ödedim. Ekstradan saatlerce emek verdim...

    Neyse tabi biraz kendimizi geliştirince daha büyük işlere atıldık falan...

    İşte o zamanlar yaptığım böylesi jestler müşterinin vazgeçilmezi yapmış beni.
    Son 1-2 aydır benden yine bir site istiyorlar. Abi bıraktım o işlere bakmıyorum dediysem de inandıramadım. (çünkü bırakmadım)

    Yok illa yap işte bizi kırma.

    Sonra sağlam göz dağı verecek bir fiyat çektim bunlara.
    Yav arkadaş bunu da mı kabul ederler. Kafamıza taş yağacak!! (sebebini anlatıcam)

    Burada sabrın taştığı noktaya geliyorum.

    Geçenlerde numaramı değiştirmiştim. Bana ulaşamayınca alacaklı gibi evimin önüne gelmişler.
    Allahtan babam klas bir hareket yapmış ve evde olmadığımı söylemiş.
    Yoksa adamlar resmen beni gördükleri yerde yumruklayarak ikna edecekler.

    "O site yapılacak" .

    Şimdi diyeceksiniz ki, "amma naz yaptın sen de. yap işi teslim et. parası da güzel diyosun" .
    Ama bilmediğiniz bir gerçek var.

    Bu insanlar yaptığım işin kıymetini 1.5 yıl sonra anlıyorlar! (gerçi bundan hala emin değilim)

    Hani bazı insanlara ne yaparsan yap yaranamazsın. Günün sonunda aldığın üç kuruşu da çok görürler ya sana...
    Sonra bir de gurur kırıcı bir şekilde işine son verirler. İşte bunun kelimelerle anlatamadığım onlarca mislini yaşadım.

    Yanlış anlamayın. Bendeki gurur değil. Sadece o gün bir karar vermiştim.

    Sırf işe ve paraya ihtiyacı olduğunu gördüğü için insanlara köle muamelesi yapan birini görürsem...
    O kişiyle masada tonlarca para olsa da iş yapmam.

    Şükürler olsun bugün müşterilerimi seçebilecek noktaya geldim.
    Size de bunu nasıl başarıp esaretten kurtulacağınızı anlatıcam.
    • Lie
    • Muktesit
    • salihkucuk
    Lie, salihkucuk ve bunu beğendi.
    19 kişi bunu beğendi.
  • 05-07-2022, 22:06:41
    #2
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 yıl önce dijital işlerden ilk paramı kazandığım müşterim peşimi bırakmıyor arkadaşlar taktik verin.

    Müşterinin sürücü kursu vardı. Instagram hesabını yönetmek için aylık 500 lira maaşı hiç düşünmeden kabul etmiştim. (para büyük değil, ben çok fakirdim)
    Hiç unutmam, onların verdiği maaşın bir kısmıyla da host + domain almıştım. Ve hediye olarak site kurmuştum onlara.
    Kendi cebimden ödedim. Ekstradan saatlerce emek verdim...

    Neyse tabi biraz kendimizi geliştirince daha büyük işlere atıldık falan...

    İşte o zamanlar yaptığım böylesi jestler müşterinin vazgeçilmezi yapmış beni.
    Son 1-2 aydır benden yine bir site istiyorlar. Abi bıraktım o işlere bakmıyorum dediysem de inandıramadım. (çünkü bırakmadım)

    Yok illa yap işte bizi kırma.

    Sonra sağlam göz dağı verecek bir fiyat çektim bunlara.
    Yav arkadaş bunu da mı kabul ederler. Kafamıza taş yağacak!! (sebebini anlatıcam)

    Burada sabrın taştığı noktaya geliyorum.

    Geçenlerde numaramı değiştirmiştim. Bana ulaşamayınca alacaklı gibi evimin önüne gelmişler.
    Allahtan babam klas bir hareket yapmış ve evde olmadığımı söylemiş.
    Yoksa adamlar resmen beni gördükleri yerde yumruklayarak ikna edecekler.

    "O site yapılacak" .

    Şimdi diyeceksiniz ki, "amma naz yaptın sen de. yap işi teslim et. parası da güzel diyosun" .
    Ama bilmediğiniz bir gerçek var.

    Bu insanlar yaptığım işin kıymetini 1.5 yıl sonra anlıyorlar! (gerçi bundan hala emin değilim)

    Hani bazı insanlara ne yaparsan yap yaranamazsın. Günün sonunda aldığın üç kuruşu da çok görürler ya sana...
    Sonra bir de gurur kırıcı bir şekilde işine son verirler. İşte bunun kelimelerle anlatamadığım onlarca mislini yaşadım.

    Yanlış anlamayın. Bendeki gurur değil. Sadece o gün bir karar vermiştim.

    Sırf işe ve paraya ihtiyacı olduğunu gördüğü için insanlara köle muamelesi yapan birini görürsem...
    O kişiyle masada tonlarca para olsa da iş yapmam.

    Şükürler olsun bugün müşterilerimi seçebilecek noktaya geldim.
    Size de bunu nasıl başarıp esaretten kurtulacağınızı anlatıcam.
    İşi forumdan öğrenci birine paslada bari öğrencinin yüzü gülsün
  • 05-07-2022, 22:07:39
    #3
    İyi ki de bırakmışsınız. Öyle insanlarla iş de yapılmaz, yola da çıkılmaz. Ömrünüzden -5 yıl gideceğine +5 yıl eklemişsiniz
  • 05-07-2022, 22:09:32
    #4
    Maşallah hocam, ben seçilmem seçerim diyorsunuz.
  • 05-07-2022, 22:10:39
    #5
    Mesele bence yaptığınız işin değerini anlamaları öyle ya da böyle anlamışlar : ) Bence üzerine gidin hocam bazen çok problemli işleri almak tecrübe katıyor daha iyi bilirsiniz.
    Müşteri seçebilecek potansiyele geldikten sonra problem pek kalmıyor aslında. Al gülüm ver gülüm.
    Bu arada Melih Hocam Konudan bağımsız vakit bulursam Türkçemi geliştirip fransızca öğrenmek istiyorum. Siz ne yaptınız ingilizce öğrenecektiniz sanırım en son...
    Bol kazançlar, İyi forumlar
  • 05-07-2022, 22:10:43
    #6
    Russel Brunson severiz😊
  • 05-07-2022, 22:10:55
    #7
    ax0masta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi forumdan öğrenci birine paslada bari öğrencinin yüzü gülsün
    üstat olay benim tutumumla alakalı. hiçbir öğrenci kardeşimizi bu işlerden soğutmak istemem
    alicangunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi ki de bırakmışsınız. Öyle insanlarla iş de yapılmaz, yola da çıkılmaz. Ömrünüzden -5 yıl gideceğine +5 yıl eklemişsiniz
    valla aynen böyle hissediyorum hocam
    M3lih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah hocam, ben seçilmem seçerim diyorsunuz.
    yok estağfurullah
  • 05-07-2022, 22:11:39
    #8
    ax0masta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi forumdan öğrenci birine paslada bari öğrencinin yüzü gülsün
    Öyle birisini paslamasa daha iyi hocam
  • 05-07-2022, 22:12:08
    #9
    İnsanlar, birisine para verdikten sonra sanki onu satın almışlar gibi davranmaları damarıma basıyor. Çok H*yvani bir davranış 😔