İşi forumdan öğrenci birine paslada bari öğrencinin yüzü gülsün
üstat olay benim tutumumla alakalı. hiçbir öğrenci kardeşimizi bu işlerden soğutmak istemem
İyi ki de bırakmışsınız. Öyle insanlarla iş de yapılmaz, yola da çıkılmaz. Ömrünüzden -5 yıl gideceğine +5 yıl eklemişsiniz
valla aynen böyle hissediyorum hocam
Maşallah hocam, ben seçilmem seçerim diyorsunuz.
yok estağfurullah