ax0masta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşi forumdan öğrenci birine paslada bari öğrencinin yüzü gülsün
üstat olay benim tutumumla alakalı. hiçbir öğrenci kardeşimizi bu işlerden soğutmak istemem
alicangunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi ki de bırakmışsınız. Öyle insanlarla iş de yapılmaz, yola da çıkılmaz. Ömrünüzden -5 yıl gideceğine +5 yıl eklemişsiniz
valla aynen böyle hissediyorum hocam
M3lih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maşallah hocam, ben seçilmem seçerim diyorsunuz.
yok estağfurullah