• 05-07-2022, 02:38:04
    #1
    Merhaba, ben ülkemizin artık sonuncu sınıf ülkesi konumuna geldiğini kesin olarak düşünüyorum. Öğrencimiz perişan, gencimiz perişan, çiftçimiz perişan, memurumuz perişan, çalışanımız perişan özetle artık hepimiz perişan durumdayız. Şükür etmek sadece insanı uyutur. Şükür edilecek şey ALLAH’ın kulu olup, Peygamberin ümmetinde olmamızdır. Biz artık istediğimiz bir çikolatayı bile 50 kez düşünüp öyle alabiliyoruz. Siyasetimiz rezil durumda, eğitimimiz çarpık, cehalet hat safhada. Bir taraf affedersiniz domuz gibi yiyor %95 kısım perişan. Hepimiz %5 domuz kesimin eline bakar hale koydular. Gençlerimiz akın etti kaçıyor. Ben bu işin sonunu kestiremiyorum mazallah bir Suriye gibi olacağız diye korkuyorum. Yazık ettiler hepimize. Sağlığıma güvenemiyorum şu süreçte yoksa yanlış anlaşılmasın aptallar gibi her saat yarınımı düşünmezdim, gider çalışırdım ağır işte her istediğimi gözüm kalmadan almam bile yeterdi bana.
    not: aman siyasete veya yanlış yere çekmeyin yorumlarımı belirtmek istedim. Yanlış anlaşılmakta istemem. Sadece içler acısı olan durumumuzu dile getirdim kendimce…
  • 05-07-2022, 02:40:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, ben ülkemizin artık sonuncu sınıf ülkesi konumuna geldiğini kesin olarak düşünüyorum. Öğrencimiz perişan, gencimiz perişan, çiftçimiz perişan, memurumuz perişan, çalışanımız perişan özetle artık hepimiz perişan durumdayız. Şükür etmek sadece insanı uyutur. Şükür edilecek şey ALLAH’ın kulu olup, Peygamberin ümmetinde olmamızdır. Biz artık istediğimiz bir çikolatayı bile 50 kez düşünüp öyle alabiliyoruz. Siyasetimiz rezil durumda, eğitimimiz çarpık, cehalet hat safhada. Bir taraf affedersiniz domuz gibi yiyor %95 kısım perişan. Hepimiz %5 domuz kesimin eline bakar hale koydular. Gençlerimiz akın etti kaçıyor. Ben bu işin sonunu kestiremiyorum mazallah bir Suriye gibi olacağız diye korkuyorum. Yazık ettiler hepimize. Sağlığıma güvenemiyorum şu süreçte yoksa yanlış anlaşılmasın aptallar gibi her saat yarınımı düşünmezdim, gider çalışırdım ağır işte her istediğimi gözüm kalmadan almam bile yeterdi bana.
    not: aman siyasete veya yanlış yere çekmeyin yorumlarımı belirtmek istedim. Yanlış anlaşılmakta istemem. Sadece içler acısı olan durumumuzu dile getirdim kendimce…
    Ne desem ne yazsam gerçekler değişmicek sanırım...

    https://youtu.be/dVrkqeMIL20
  • 05-07-2022, 02:42:42
    #3
    Aramıza hosgeldin fazla durmaman dileğiyle 😂
  • 05-07-2022, 02:42:46
    #4
    Olsun akıllı telefonumuz var (!)
  • 05-07-2022, 02:43:19
    #5
    2bin lira bir eksiğim var gunlerdir çabalıyorum. Babamın mezarını yaptıramıyorum. Diyecek söz yok.
  • 05-07-2022, 02:43:30
    #6
    şimdi biri gelir siyaset yapmayın diye
  • 05-07-2022, 02:43:44
    #7
    Biz fakir doğanlar için sıkıntı yok alışığız zaten bu aralar daha fazla hisseder olduk o ayrı. Orta sınıflar düşünsün artık sonunu Çünkü onlarda bizimle aynı seviyeye indiler.. artık arabalarına benzin alamıyorlar, o pahalı lüks restoranlara gidip selfie çekemiyorlar eskisi gibi sık sık alışveriş yapamıyorlar... çok acıklı 🥺🥺
    • SonBirDefa
    • DoraOtomotiv
    • AFNaNTiK
    SonBirDefa, DoraOtomotiv, AFNaNTiK ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 05-07-2022, 02:45:13
    #8
    Şimdi burda böyle yazmışsın etmişsin çıkar telefonunu bir bakayım nerde ekonomi kötü?
  • 05-07-2022, 02:45:36
    #9
    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2bin lira bir eksiğim var gunlerdir çabalıyorum. Babamın mezarını yaptıramıyorum. Diyecek söz yok.
    Kardeşim😔 ne diyeceğimi bilemedim şuan ama acını anlıyorum benim babam da vefat etti. Yeri yurdu cennet olur inşallah 😔😔😔
    • AFNaNTiK
    • Cnkrt2
    AFNaNTiK ve Cnkrt2 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.