SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, ben ülkemizin artık sonuncu sınıf ülkesi konumuna geldiğini kesin olarak düşünüyorum. Öğrencimiz perişan, gencimiz perişan, çiftçimiz perişan, memurumuz perişan, çalışanımız perişan özetle artık hepimiz perişan durumdayız. Şükür etmek sadece insanı uyutur. Şükür edilecek şey ALLAH’ın kulu olup, Peygamberin ümmetinde olmamızdır. Biz artık istediğimiz bir çikolatayı bile 50 kez düşünüp öyle alabiliyoruz. Siyasetimiz rezil durumda, eğitimimiz çarpık, cehalet hat safhada. Bir taraf affedersiniz domuz gibi yiyor %95 kısım perişan. Hepimiz %5 domuz kesimin eline bakar hale koydular. Gençlerimiz akın etti kaçıyor. Ben bu işin sonunu kestiremiyorum mazallah bir Suriye gibi olacağız diye korkuyorum. Yazık ettiler hepimize. Sağlığıma güvenemiyorum şu süreçte yoksa yanlış anlaşılmasın aptallar gibi her saat yarınımı düşünmezdim, gider çalışırdım ağır işte her istediğimi gözüm kalmadan almam bile yeterdi bana.
not: aman siyasete veya yanlış yere çekmeyin yorumlarımı belirtmek istedim. Yanlış anlaşılmakta istemem. Sadece içler acısı olan durumumuzu dile getirdim kendimce…
Ne desem ne yazsam gerçekler değişmicek sanırım...

https://youtu.be/dVrkqeMIL20