Biz fakir doğanlar için sıkıntı yok alışığız zaten bu aralar daha fazla hisseder olduk o ayrı. Orta sınıflar düşünsün artık sonunu Çünkü onlarda bizimle aynı seviyeye indiler.. artık arabalarına benzin alamıyorlar, o pahalı lüks restoranlara gidip selfie çekemiyorlar eskisi gibi sık sık alışveriş yapamıyorlar... çok acıklı 🥺🥺