CelbereUS07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hissemi satmak istiyorum emlak değeri nedir ?
16
●554
- 30-06-2022, 17:48:51Ben yanlış anlamışım hocam, 5 hissedara 1 daire verilecekse dediğiniz gibi civarda emsal diyebileceğiniz dairelerin fiyatını 5e bölüp altını veya üstünü konuşarak alacak kişi ile pazarlığa oturabilirsiniz. Ben kişi başı 1 daire düşecek diye düşünmüştüm o sebeple satmayın, alacak kişi ölü fiyata alır dedim.
- 30-06-2022, 17:53:47Değerli hocam. Varolan bir binaya 1,2 milyon verilebilir. Parayı verip aynı gün tapuyu üzerine alabilirsin. 3 sene sonra teslim edilebilecek bir eve bu paranın çok altında bir para yatırılır.CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 senede neler neler olmaz.
Ekonomik kriz çıkabilir, savaş çıkabilir vs...
Diğer 4 ortaktan biri ölebilir ve mirasçıları aralarında sorun yaşarlarsa inşaat hiç başlamaz.
3 senede inşaata başlayan müteahhit blie ölebilir.
Yani bölge ne kadar iyi olursa müteahhit ne kadar iyi olursa olsun 3 sene sonra teslim edilecek bir dairenin riski çok yüksektir. Alacağınız para evin değeri ile kıyaslanmayacak kadar düşüktür. - 30-06-2022, 17:54:05Yok hocam keşke adam başı 1 daire olsaAldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Birde komşulardan duyduğum kadarıyla 2-3 yıl gibi bir zamandan bahsediliyor belki daha kısa sürer. - 30-06-2022, 17:56:45İnşaatı yapacak müteahhit parası ve belediye de adamı varsa 1 ayda bile bitirir inşaatıCelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2022, 17:58:22Evet haklısınız bu konularda, ben güncel emsal değer fiyatının bir tık altına teklif vermeyi planlıyorum, almazlarsada mecburen bekleticem daire olana kadar. En azından bekleterekte yatırım yapmış oluyorum.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2022, 18:03:28Ah keşke bitse hemen satılsa bende buradan ev alsamAldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoksa hayaliyle yaşayacağız gibi görünüyor
- 30-06-2022, 21:21:51Hisseli satisi zor gibi hocam. Bizim de bir arsa var sagi solu bina doluyor. Bize dusen payi 1.000.000 TL filandi zamaninda. 1/3 fiyatina vereyim dedim kimse cikmadiCelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2022, 21:43:06beklemeniz daha iyi olur sizin için .CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maalesef kimse 2-3 yıl sonra bitecek aynı zamanda 4 tane daha hissedarı olan bir yere emsal değerinin bir tık altında para bağlamaz cok ciddi indirim yapmanız lazım.
bir de ortaklardan birine birşey olursa ya da ortaklardan biri ortaklığı gidereyim diye dava açarsa falan o işler çok uzayan işler.
