Arkadaşlar Merhaba,
Gecekondu bir evde hissem var toplam 5 hissedarız. Müteait burayı alıp apartman yapıcak ve 1 daire vericek. Dairenin tamamlanması 3 seneyi bulacak.
Şuanda aynı bölgede mevcuttaki bir daire 1.2Milyon TL civarında.
Ben hissemi satmak istiyorum sizce hissemin fiyatı ne kadar olur ?
Emlak bilgisi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Hisseli satisi zor gibi hocam. Bizim de bir arsa var sagi solu bina doluyor. Bize dusen payi 1.000.000 TL filandi zamaninda. 1/3 fiyatina vereyim dedim kimse cikmadi