CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet haklısınız bu konularda, ben güncel emsal değer fiyatının bir tık altına teklif vermeyi planlıyorum, almazlarsada mecburen bekleticem daire olana kadar. En azından bekleterekte yatırım yapmış oluyorum.
beklemeniz daha iyi olur sizin için .
maalesef kimse 2-3 yıl sonra bitecek aynı zamanda 4 tane daha hissedarı olan bir yere emsal değerinin bir tık altında para bağlamaz cok ciddi indirim yapmanız lazım.
bir de ortaklardan birine birşey olursa ya da ortaklardan biri ortaklığı gidereyim diye dava açarsa falan o işler çok uzayan işler.