digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli hocam. Varolan bir binaya 1,2 milyon verilebilir. Parayı verip aynı gün tapuyu üzerine alabilirsin. 3 sene sonra teslim edilebilecek bir eve bu paranın çok altında bir para yatırılır.
3 senede neler neler olmaz.
Ekonomik kriz çıkabilir, savaş çıkabilir vs...
Diğer 4 ortaktan biri ölebilir ve mirasçıları aralarında sorun yaşarlarsa inşaat hiç başlamaz.
3 senede inşaata başlayan müteahhit blie ölebilir.
Yani bölge ne kadar iyi olursa müteahhit ne kadar iyi olursa olsun 3 sene sonra teslim edilecek bir dairenin riski çok yüksektir. Alacağınız para evin değeri ile kıyaslanmayacak kadar düşüktür.
Evet haklısınız bu konularda, ben güncel emsal değer fiyatının bir tık altına teklif vermeyi planlıyorum, almazlarsada mecburen bekleticem daire olana kadar. En azından bekleterekte yatırım yapmış oluyorum.