• 17-06-2022, 16:13:52
    #10
    Decaoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar uzun zaman önce İstanbul'da ki yöneticilik işimi bırakarak, silivri insanlardan uzak bir kasabaya yerleştim. Hayatım çalışmakla geçti. Bir çok ülkeye iş için ya da tatil için gittim, bir çok insanla tanıştım, iş yaptım. Fakat o kadar ülke ve insan görmeme rağmen, bizim ülkemizde ki gibi insanlara rastlamadım. Bizim insanımız çok duygusal falan filan ya hani? Neden o zaman sürekli ülkemizde herkes tuttuğunu kazıklamaya, dolandırmaya çalışıyor? Neden sürekli az çalışayım çok kazanayım, ödemeyi iş yapmadan peşin alayım, peşin alınca işi vereni peşimde koşturayım işin kalitesini düşüreyim diyen tipler bu kadar arttı bu ülkede? Yahu şu sitede bile bakıyorum, eskiden insanlar - bildirim almamak için kendini yırtardı, şimdi bakıyorum deli gibi şikayet konuları açılıyor. Adamın tüm bilgileri sitede var, buna rağmen başka birini rahatça tokatlayabiliyor. Hukukmuş bilmemneymiş umurunda değil. Yani herkes ülke yönetimini eleştiriyor ama bizim insanımızda problem diye düşünüyorum.
    Söylediklerinize katılıyorum ve aynı düşünceye sahibim. Önce bu millet kendini düzeltmeli diye düşünüyorum. Dediğinizin üstüne bir tane yorum bile yapılamaz. Haklısınız ve diğer zıt yorumları okumuyorum. Ek olarak bence hiç bir zaman bu düzelmeyecek bu yüzden üzücü Saygılarım size hocam iyi günler.
  • 17-06-2022, 16:16:34
    #11
    Decaoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani herkes ülke yönetimini eleştiriyor ama bizim insanımızda problem diye düşünüyorum.
    Ekonomisi kötü olan her ülkede hırsızlık-d0landırıcılık-suç oranları olayları fazla olur ve artış gösterir.

    https://www.currentschoolnews.com/tr...A7-oran%C4%B1/





  • 17-06-2022, 16:16:50
    #12
    Decaoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar uzun zaman önce İstanbul'da ki yöneticilik işimi bırakarak, silivri insanlardan uzak bir kasabaya yerleştim. Hayatım çalışmakla geçti. Bir çok ülkeye iş için ya da tatil için gittim, bir çok insanla tanıştım, iş yaptım. Fakat o kadar ülke ve insan görmeme rağmen, bizim ülkemizde ki gibi insanlara rastlamadım. Bizim insanımız çok duygusal falan filan ya hani? Neden o zaman sürekli ülkemizde herkes tuttuğunu kazıklamaya, dolandırmaya çalışıyor? Neden sürekli az çalışayım çok kazanayım, ödemeyi iş yapmadan peşin alayım, peşin alınca işi vereni peşimde koşturayım işin kalitesini düşüreyim diyen tipler bu kadar arttı bu ülkede? Yahu şu sitede bile bakıyorum, eskiden insanlar - bildirim almamak için kendini yırtardı, şimdi bakıyorum deli gibi şikayet konuları açılıyor. Adamın tüm bilgileri sitede var, buna rağmen başka birini rahatça tokatlayabiliyor. Hukukmuş bilmemneymiş umurunda değil. Yani herkes ülke yönetimini eleştiriyor ama bizim insanımızda problem diye düşünüyorum.
    eğitimsiz olması. tek sebebi bu. Ahlak erdem namus gibi kavramlarımız hep lafta. empati vs zerre bilgimiz yok. yenidoğanlar da ana babayı çevreyi örnek aldığı için bu şekilde yetişiyor otomatik.
  • 17-06-2022, 16:21:16
    #13
    Decaoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar uzun zaman önce İstanbul'da ki yöneticilik işimi bırakarak, silivri insanlardan uzak bir kasabaya yerleştim. Hayatım çalışmakla geçti. Bir çok ülkeye iş için ya da tatil için gittim, bir çok insanla tanıştım, iş yaptım. Fakat o kadar ülke ve insan görmeme rağmen, bizim ülkemizde ki gibi insanlara rastlamadım. Bizim insanımız çok duygusal falan filan ya hani? Neden o zaman sürekli ülkemizde herkes tuttuğunu kazıklamaya, dolandırmaya çalışıyor? Neden sürekli az çalışayım çok kazanayım, ödemeyi iş yapmadan peşin alayım, peşin alınca işi vereni peşimde koşturayım işin kalitesini düşüreyim diyen tipler bu kadar arttı bu ülkede? Yahu şu sitede bile bakıyorum, eskiden insanlar - bildirim almamak için kendini yırtardı, şimdi bakıyorum deli gibi şikayet konuları açılıyor. Adamın tüm bilgileri sitede var, buna rağmen başka birini rahatça tokatlayabiliyor. Hukukmuş bilmemneymiş umurunda değil. Yani herkes ülke yönetimini eleştiriyor ama bizim insanımızda problem diye düşünüyorum.
    Çok doğru yere değindiniz siz daha iyi bilirsiniz bizim insanımız bulunduğu yere adapta oluyor güzelleştiriyim diye bir derdi yok mesela gitti yer elit ise ona göre takılıyor yok değilse ona göre takılıyor kimse kendi gibi takılmıyor samimiyetin tadı kaçtı samimi oluyorsun iş çığrından çıkıyor.Cidden ülke yönetimi alakası yok bugün a değilde b gelsin hiç birşey değişmiyecek
  • 17-06-2022, 16:23:19
    #14
    Yaptığı işte gerçekten hakkını alan insanlar genel olarak o işi hakkıyla yapıyor. Gidip 10.000 TL'lik işe 3.000 TL verip yaptırayım diyenler ise bu insanlar neden aklı fikri dolandırıcılığa çalışıyor diye ağlıyor. Her işin bir ederi var. Eğer yaptıracağınız işin ederi ile iş yapmıyorsanız her zaman dolandırılmaya veya geçiştirilmeye mahkumsunuz..

    Ekonominin kötü olduğu ülkelerde ne yazık ki insanlar hayatta kalmaya çalıştığı için genel olarak hak, hukuk, adalet veya etik gibi kavramları düşünmez.
  • 17-06-2022, 16:25:19
    #15
    Decaoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar uzun zaman önce İstanbul'da ki yöneticilik işimi bırakarak, silivri insanlardan uzak bir kasabaya yerleştim. Hayatım çalışmakla geçti. Bir çok ülkeye iş için ya da tatil için gittim, bir çok insanla tanıştım, iş yaptım. Fakat o kadar ülke ve insan görmeme rağmen, bizim ülkemizde ki gibi insanlara rastlamadım. Bizim insanımız çok duygusal falan filan ya hani? Neden o zaman sürekli ülkemizde herkes tuttuğunu kazıklamaya, dolandırmaya çalışıyor? Neden sürekli az çalışayım çok kazanayım, ödemeyi iş yapmadan peşin alayım, peşin alınca işi vereni peşimde koşturayım işin kalitesini düşüreyim diyen tipler bu kadar arttı bu ülkede? Yahu şu sitede bile bakıyorum, eskiden insanlar - bildirim almamak için kendini yırtardı, şimdi bakıyorum deli gibi şikayet konuları açılıyor. Adamın tüm bilgileri sitede var, buna rağmen başka birini rahatça tokatlayabiliyor. Hukukmuş bilmemneymiş umurunda değil. Yani herkes ülke yönetimini eleştiriyor ama bizim insanımızda problem diye düşünüyorum.
    Beni dolandiran adam gercek kimligini atti o kadar rahat yani sonra yakalandi tabi ama yasa yok ki.
  • 17-06-2022, 16:30:08
    #16
    Tamamıyla katılıyorum , konunuza yapılan yorumlarda da bu tarz şeyler olabilir
    Herkes kendini cennetlik sanıyor neyine guveniyorda yaptıklarının karşılığını birgün görmeyeceğini sanıyor anlamak zor
  • 17-06-2022, 16:30:33
    #17
    Durum böyle iken bir de diğer orta doğu ülkelerinden on milyonlarca sığınmacı kabul ettiler. Onlarla etkileşim kurmaya başladılar, gelecek çok daha kötü. Şimdi etkisini x10 görüyorsak 10 yıl sonra x1000...
  • 17-06-2022, 17:18:39
    #18
    Bu konunun eğitimini verdim yıllarca…

    Özetle,

    Bir insan nasıl bir karaktere sahipse o şekilde yönetilmek ister. Yani, bir kişi iş yapmayayım yatayım diyorsa, kendine karışmayacak yönetici ister. Bir insan “adam” gibi çalışayım diyorsa adam gibi yönetici ister.

    Eğer bir iş yapıyor veya yaptırıyorsanız iyi bir yöneticiden daha çok iyi bir çalışana ihtiyaç var. Eğer işçilik ucuz olsun diyorsanız biliniz ki, maliyeti daha fazla oluyor.

    Yine bir örnek vereyim, basit olarak gmail satıyorum. Bu zamana kadar 9k ya yakın mail sattım, müşteri sayım toplamda 10 civarı.

    Alttaki görsele bakın, en eski müşterimdir kendisi, hiç almadan 750 TL ön ödeme yaptı, lazım oldukça alırım diye.
    Forumda üstüne basa basa söylüyorum. Dürüst iş yapın, işsiz kalmazsınız. En niche konu artık dürüst iş yapmak.

    iyi forumlar