Yaptığı işte gerçekten hakkını alan insanlar genel olarak o işi hakkıyla yapıyor. Gidip 10.000 TL'lik işe 3.000 TL verip yaptırayım diyenler ise bu insanlar neden aklı fikri dolandırıcılığa çalışıyor diye ağlıyor. Her işin bir ederi var. Eğer yaptıracağınız işin ederi ile iş yapmıyorsanız her zaman dolandırılmaya veya geçiştirilmeye mahkumsunuz..

Ekonominin kötü olduğu ülkelerde ne yazık ki insanlar hayatta kalmaya çalıştığı için genel olarak hak, hukuk, adalet veya etik gibi kavramları düşünmez.