Decaoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani herkes ülke yönetimini eleştiriyor ama bizim insanımızda problem diye düşünüyorum.
Ekonomisi kötü olan her ülkede hırsızlık-d0landırıcılık-suç oranları olayları fazla olur ve artış gösterir.

https://www.currentschoolnews.com/tr...A7-oran%C4%B1/