Arkadaşlar uzun zaman önce İstanbul'da ki yöneticilik işimi bırakarak, silivri insanlardan uzak bir kasabaya yerleştim. Hayatım çalışmakla geçti. Bir çok ülkeye iş için ya da tatil için gittim, bir çok insanla tanıştım, iş yaptım. Fakat o kadar ülke ve insan görmeme rağmen, bizim ülkemizde ki gibi insanlara rastlamadım. Bizim insanımız çok duygusal falan filan ya hani? Neden o zaman sürekli ülkemizde herkes tuttuğunu kazıklamaya, dolandırmaya çalışıyor? Neden sürekli az çalışayım çok kazanayım, ödemeyi iş yapmadan peşin alayım, peşin alınca işi vereni peşimde koşturayım işin kalitesini düşüreyim diyen tipler bu kadar arttı bu ülkede? Yahu şu sitede bile bakıyorum, eskiden insanlar - bildirim almamak için kendini yırtardı, şimdi bakıyorum deli gibi şikayet konuları açılıyor. Adamın tüm bilgileri sitede var, buna rağmen başka birini rahatça tokatlayabiliyor. Hukukmuş bilmemneymiş umurunda değil. Yani herkes ülke yönetimini eleştiriyor ama bizim insanımızda problem diye düşünüyorum.
Beni dolandiran adam gercek kimligini atti o kadar rahat yani sonra yakalandi tabi ama yasa yok ki.