• 14-06-2022, 22:55:33
    #28
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte hocam ben beyaz yakalı bir memur olarak asarü ücretle aramda 2.5 olması gerekiyordu 2019 dan bu yana. şuan kafa kafaya olduk neredeyse ki tecrübeli bir mühendisim. Asgari ücret zammı en çok beni ve ben gibileri etkiliyor. alım gücümüz iyice düşüyor. bilmiyorum ya durumlar kötü. moral falan yok.
    Hocam devletin şuan ki politikası zaten orta gelir grubunu aşağı çekerek alt gelir grubu ile dengelemeye çalışıyor.

    Zengine dokunmuyorlar çünkü zengini ellemeye kalkarsan malı mülkü satar yurtdışına gider buda ülkedeki döviz için kötü olur.

    Açıkcası başka şanslarıda yok. Zenginleri elleme şansları yok.

    İstatistiksel olarak şuanda ülkedeki para miktarının dağılımında zenginlerin payı artarken , orta kesimin maddi gücü azalıyor.
  • 14-06-2022, 22:56:55
    #29
    Bende gelmesini istiyorum. Ülkenin dahada kötüye gitmesini istiyorum
  • 14-06-2022, 22:57:46
    #30
    %35 oranın da gelir özel sektörde çalışıyorum bizim tüm kadro maaşlarına 1 Haziran itibariyle %35 zam yapıldı. Asgari ücretliler dahil.
  • 14-06-2022, 23:04:47
    #31
    gelecek diyorlar ama ağustosamı veriyorlardı maaşları.hep emekli maaşları sanki ağustosa yansıyordu diyer anımsıyorum.
  • 14-06-2022, 23:24:29
    #32
    Şunu da göz önünde bulundurun. Asgari ücretliye zam yapılıyor fakat yanında 3 kişi 5 kişi çalıştıran esnaf, maaşlara gelen zam kadar satış yaptığı ürünlere zam yapmıyor. İlk darbe Ocak ayında geldi. Şimdi asgari ücret 6 bin ve üzeri olursa iflaslar artacak. Esnafın gelir dengesi zaten bozuk bu hepten bozacak. Asgari ücrete zam gelsin fakat küçük işletmelere bir destek lazım.
  • 15-06-2022, 02:45:24
    #33
    BthnSnt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lütfen gelmesin
    Haklı....


  • 15-06-2022, 07:37:55
    #34
    Seçim için asgari ücretli, emekli ve memurun gözüne girmeye çalışacaktır gerçi bu saatten sonra çok işe yarayacağını düşünmüyorum.
  • 15-06-2022, 08:21:36
    #35
    tek artısı şu olur bence kredi vs. gibi sabit tl borçları olanların, bunları ödemesi daha kolay hale gelir.
  • 15-06-2022, 08:48:19
    #36
    TL ile borçlananların borçlarını rahatça ödeyebileceği bir durum oluşur arkasından gelen enflasyonla alım gücü düşmeye devam eder. Krediyle (TL) ev, araba alanlar güzel yatırım yaptı 😁