• 14-06-2022, 21:17:52
    #10
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelirse yıl başında ayvayı yedik dediğimiz gibi, meyveden farklı bir şey yedik demektir.
    Umarım gelmez.
    valla doğru diyorsun borçla yaşıyoruz artık resmen
  • 14-06-2022, 21:18:16
    #11
    Yüzde 99 zam yapılacak gibi duruyor.
  • 14-06-2022, 21:19:48
    #12
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 99 zam yapılacak gibi duruyor.
    bakalım, umarım hayırlısı olur. Seçim öncesi yaparlar gibi gözüküyor bence.
  • 14-06-2022, 21:20:33
    #13
    Gelse ne olacak ki....
  • 14-06-2022, 21:21:20
    #14
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelse ne olacak ki....
    belki 15 günlüğüne rahat yaşarız
  • 14-06-2022, 21:21:36
    #15
    zam mı gelecekti? Ben gayet lüx bir şekilde geçiniyordum zaten....
    • cemvrs
    cemvrs bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-06-2022, 21:25:35
    #16
    elian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakalım, umarım hayırlısı olur. Seçim öncesi yaparlar gibi gözüküyor bence.
    Asgari ücrete zam yapılması enflasyonu tetikler, asıl yapılması gereken enflasyonın yükselişine karşı önlemler alabilmek ve alım gücünü arttırmak. İşgücü maliyetinin artması ürün maliyetlerini de arttırıyor doğal olarak. Özelde veya kamuda maaş artışı enflasyona yetişemiyor.
  • 14-06-2022, 21:26:31
    #17
    Haberlerde izledim bugün ocağı işaret etmiş temmuz da gelmicek gibi ama bende gelmesini istemem azgari ücrete zam gelirse 5 kat herşeyezam demek oldu artık
  • 14-06-2022, 21:32:22
    #18
    Şuan gelmese daha mı iyi ? Gelmesi TL borcu olanlar İçin iyi. Zam gelmese bile artışlar devam edecek. Her türlü kötü durum