bakalım, umarım hayırlısı olur. Seçim öncesi yaparlar gibi gözüküyor bence.
Asgari ücrete zam yapılması enflasyonu tetikler, asıl yapılması gereken enflasyonın yükselişine karşı önlemler alabilmek ve alım gücünü arttırmak. İşgücü maliyetinin artması ürün maliyetlerini de arttırıyor doğal olarak. Özelde veya kamuda maaş artışı enflasyona yetişemiyor.