İşte hocam ben beyaz yakalı bir memur olarak asarü ücretle aramda 2.5 olması gerekiyordu 2019 dan bu yana. şuan kafa kafaya olduk neredeyse ki tecrübeli bir mühendisim. Asgari ücret zammı en çok beni ve ben gibileri etkiliyor. alım gücümüz iyice düşüyor. bilmiyorum ya durumlar kötü. moral falan yok.
Hocam devletin şuan ki politikası zaten orta gelir grubunu aşağı çekerek alt gelir grubu ile dengelemeye çalışıyor.
Zengine dokunmuyorlar çünkü zengini ellemeye kalkarsan malı mülkü satar yurtdışına gider buda ülkedeki döviz için kötü olur.
Açıkcası başka şanslarıda yok. Zenginleri elleme şansları yok.
İstatistiksel olarak şuanda ülkedeki para miktarının dağılımında zenginlerin payı artarken , orta kesimin maddi gücü azalıyor.