Prens55 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zengine dokunmuyorlar çünkü zengini ellemeye kalkarsan malı mülkü satar yurtdışına gider buda ülkedeki döviz için kötü olur.
Açıkcası başka şanslarıda yok. Zenginleri elleme şansları yok.
İstatistiksel olarak şuanda ülkedeki para miktarının dağılımında zenginlerin payı artarken , orta kesimin maddi gücü azalıyor.