• 09-06-2022, 23:17:56
    #19
    hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemşeriyiz hem de buyrun gelin bi çay ısmarlayayım hocam. Green park hotel karşısındaym
    valla iyi olur ama şu anda bilgisayar başındayım, ayrıca bizim buralar daha şen (dumankaya camii) yeşilbağlardayım bende.
  • 09-06-2022, 23:18:08
    #20
    hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ruhum daraldı sizin daralmıyor mu hocam 🙄😂
    topluyorum ama gene aynı oluyor çoğu yer aynıdır eminim
  • 09-06-2022, 23:19:08
    #21
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla iyi olur ama şu anda bilgisayar başındayım, ayrıca bizim buralar daha şen (dumankaya camii) yeşilbağlardayım bende.
    Orası bana şu an uzak ama işiniz olmasa yürüyüş bahanesi yaratır kendime uğrardım kolay gelsin 🙏
  • 09-06-2022, 23:25:47
    #22
    Finallere hazırlanıyorum. Bitse de gitsek artık.
  • 09-06-2022, 23:28:44
    #23
    Escape from tarkov oynuyorum PC de çok saçma bir oyun ama oynayası geliyor insanın
  • 09-06-2022, 23:31:00
    #24
    41Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Escape from tarkov oynuyorum PC de çok saçma bir oyun ama oynayası geliyor insanın
    Yıllardır adını duyduğum ama hiç oynayamadığım bir oyun, pahalı o yüzden sadece izlemekle yetineceğim
  • 09-06-2022, 23:33:22
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizde gece nöbetindeyiz
  • 09-06-2022, 23:39:31
    #26
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde gece nöbetindeyiz
    Kolay gelsin hocam
  • 09-06-2022, 23:44:08
    #27
    Saraybosna’da otel odasında keyif yapıyorum. Birazdan dışarı çıkıp eğlencenin dibine vururum herhalde 😀