hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemşeriyiz hem de buyrun gelin bi çay ısmarlayayım hocam. Green park hotel karşısındaym
valla iyi olur ama şu anda bilgisayar başındayım, ayrıca bizim buralar daha şen (dumankaya camii) yeşilbağlardayım bende.