41Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Escape from tarkov oynuyorum PC de çok saçma bir oyun ama oynayası geliyor insanın
Yıllardır adını duyduğum ama hiç oynayamadığım bir oyun, pahalı o yüzden sadece izlemekle yetineceğim