delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla iyi olur ama şu anda bilgisayar başındayım, ayrıca bizim buralar daha şen (dumankaya camii) yeşilbağlardayım bende.
Orası bana şu an uzak ama işiniz olmasa yürüyüş bahanesi yaratır kendime uğrardım kolay gelsin 🙏