• 09-06-2022, 00:30:05
    #10
    Bir tane 200 tl verip iş için bir numara alamıyorlar mı anlamadım gitti.
    3 tane numaram var ikisini sadece iş için kullanıyorum .Vereceğiniz altı üstü 200 tl ve 400-500 e ufak wpa bağlanabilecek yedek bir telefon o kadar (düzenli satış yapanlar için ).Sanal numalar bana göre artık hiçbir şekilde güven vermiyor.Şahsen ben sanal numaradan yazanlara cevap bile vermiyorum.Genelde direk engel atıyorum.
  • 09-06-2022, 00:31:46
    #11
    İnsanların sürekli şahsi telefon numaralarından rahatsız edilmeme isteğini az çok anlıyorum fakat bunu yurtdışı numaraları ile yapmak yerine netgsm gibi firmalardan kalıcı numara sahibi olmak gibi yollarla da yapabilirler.

    Böylece telefon numarası anonim biri yerine kimliği belli olan birine ait olur ve bir tür ************** durumunda o telefon numarası o şahsa kalkan olmaz. Adamın kim olduğu bulunur en azından. Hem yurtdışı numarası kullanan kişiye karşı güven kaybı da yaşanmaz. Karşılıklı bir güven ortamı oluşur.

    Bunlar benim konu hakkındaki yorumum, siz isterseniz 20 tane çin numarası alıp her müşteriye birini verin, alışveriş bitince numarayı silin Orası size kalmış.
  • 09-06-2022, 11:23:29
    #12
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tane 200 tl verip iş için bir numara alamıyorlar mı anlamadım gitti.
    3 tane numaram var ikisini sadece iş için kullanıyorum .Vereceğiniz altı üstü 200 tl ve 400-500 e ufak wpa bağlanabilecek yedek bir telefon o kadar (düzenli satış yapanlar için ).Sanal numalar bana göre artık hiçbir şekilde güven vermiyor.Şahsen ben sanal numaradan yazanlara cevap bile vermiyorum.Genelde direk engel atıyorum.
    Bende bunu dile getirmeye çalışıyorum fakat kapsayıcı cümleler kurduğumu yok sinirlendiğinde adres bilgilerine ulaşıyorlarmış yok evine geliyormuş falanmış filanmış tarzında şeyler yazılmış