Bir tane 200 tl verip iş için bir numara alamıyorlar mı anlamadım gitti.
3 tane numaram var ikisini sadece iş için kullanıyorum .Vereceğiniz altı üstü 200 tl ve 400-500 e ufak wpa bağlanabilecek yedek bir telefon o kadar (düzenli satış yapanlar için ).Sanal numalar bana göre artık hiçbir şekilde güven vermiyor.Şahsen ben sanal numaradan yazanlara cevap bile vermiyorum.Genelde direk engel atıyorum.