Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tane 200 tl verip iş için bir numara alamıyorlar mı anlamadım gitti.
3 tane numaram var ikisini sadece iş için kullanıyorum .Vereceğiniz altı üstü 200 tl ve 400-500 e ufak wpa bağlanabilecek yedek bir telefon o kadar (düzenli satış yapanlar için ).Sanal numalar bana göre artık hiçbir şekilde güven vermiyor.Şahsen ben sanal numaradan yazanlara cevap bile vermiyorum.Genelde direk engel atıyorum.
Bende bunu dile getirmeye çalışıyorum fakat kapsayıcı cümleler kurduğumu yok sinirlendiğinde adres bilgilerine ulaşıyorlarmış yok evine geliyormuş falanmış filanmış tarzında şeyler yazılmış