• 06-06-2022, 12:27:50
    #10
    Merhaba

    Neye göre ne yapılmasını istiyorsunuz ? Herkesin değerlendirmesi farklı olur.. Kimi gider telefon alır, kimi gider, pc alır, kimi gider döviz alır, kimi gider tatil yapar, kimi gider iş yapmaya çalışır. Onuda belirtirseniz elimizden geldiğince yönlendirelim..
  • 06-06-2022, 12:28:31
    #11
    ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavşan çiftliği kurun 😊
    Verimleri çok iyi kendinize ait arsa şart yoksa boşuna kürek 😁
  • 06-06-2022, 12:29:27
    #12
    Piyano+pc alırım geri kalan parayla(tahminen 6-7k) 1 ksını harcarım geri kalanla da bana para kazandıracak bir şeyler yapardım
  • 06-06-2022, 12:30:25
    #13
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verimleri çok iyi kendinize ait arsa şart yoksa boşuna kürek 😁
    Benim 4 yıldır var 😊 gayet iyi etlik tavşan üretimi. Çiftlik kiraladım ortlama kar marjı masraflar sonrası %70 civarı
  • 06-06-2022, 12:32:13
    #14
    Sorare! Ytd
  • 06-06-2022, 12:40:03
    #15
    arkadaşların bazıları dalga geçmiş. kendi çapında bir motosiklet alabilirsiniz veya biraz da borçlanıp bi tık iyi bir motosiklet alabilirsiniz. enflasyon ülkesi olduğumuz için %40 faiz ile bile borçlansanız paranız en azından bir mal ile güvence altına alınacaktır. türkiye'de şuan ulaşım araçları (motosiklet, araba, hatta traktör bile) birer yatırım aracı olarak görüldüğü için değer kaybetmiyor üstüne üstelik piyasa manipülasyonları yüzünden çok daha fazla artıyor. Kullanmasanız bile elinizde durarak değer kaybetmemiş olur. Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir tamamen kendi eğitimsiz sadece düşünceye dayalı fikirlerimi sizlere ilettim
  • 06-06-2022, 12:40:08
    #16
    o parayla hiçbir şey yapılmaz bu devirde hesabımda durur ne olur ne olmaz harcamamak lazım
  • 06-06-2022, 13:14:01
    #17
    Evimin internetini öderdim sonda pazarcılığı bırakırdım
  • 06-06-2022, 13:18:20
    #18
    Uzun vadede altın