arkadaşların bazıları dalga geçmiş. kendi çapında bir motosiklet alabilirsiniz veya biraz da borçlanıp bi tık iyi bir motosiklet alabilirsiniz. enflasyon ülkesi olduğumuz için %40 faiz ile bile borçlansanız paranız en azından bir mal ile güvence altına alınacaktır. türkiye'de şuan ulaşım araçları (motosiklet, araba, hatta traktör bile) birer yatırım aracı olarak görüldüğü için değer kaybetmiyor üstüne üstelik piyasa manipülasyonları yüzünden çok daha fazla artıyor. Kullanmasanız bile elinizde durarak değer kaybetmemiş olur. Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir tamamen kendi eğitimsiz sadece düşünceye dayalı fikirlerimi sizlere ilettim