HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verimleri çok iyi kendinize ait arsa şart yoksa boşuna kürek 😁
Benim 4 yıldır var 😊 gayet iyi etlik tavşan üretimi. Çiftlik kiraladım ortlama kar marjı masraflar sonrası %70 civarı