Bu dönem de en kötü 80 beklediğim sınavda 27 verilmiş.Sınav kağıdını okumadığına yemin edebilirim

Ders öğretmeni zamanında şuan ki iktidarda yüksek mevkiilerde görev yapmış birisi.Kendine hiç bir şekilde toz kondurmuyor.Tekrar okuma konusunda okumuyor hiç bir şekilde.Okula gidip söylediğimde bir şey yapamayız diyorlar.
Şimdi ben boşu boşuna dersten mi kalacağım? Bu konuda yapabileceğim bir şeyler var mı?

