Eğitimde torpil geçerse böyle iğrenç kişiler eğitmen olurlar.
Aynı mevzuyu geçen dönem yaşadım.
Web Tasarım ve Grafik animasyon okudum, işim siteler ile ama web tasarım dersinden kaldım
Başkası için yaptığım ödevden ise (teorik olarak tamamen aynı kod kullandım.) 70-80 aldı.