• 06-06-2022, 00:28:26
    #19
    arkadaşın dediği gibi tek yol yök e başvuracaksın
    misal bizim vizelere veya finallere rektörlükten dilekçe ile itiraz etsek bile kağıdı bize göstermezler sadece optik okuyucu ile tekrar kontrol edilir ve hata varsa düzeltilir
  • 06-06-2022, 00:40:53
    #20
    Bu genel olarak her üniversitede olan bir durum. Malesef biz de bunun benzerlerinden çok muzdaribiz. Geçenlerde dava edip meslekten men cezasına çarptırmıştı birisi böyle yapan akademisyeni. Arasında hak, hukuk vs vurgulamak için böyle haberler yapıyorlar doğru mu bilmiyorum ama dava yoluna gidebilirsiniz. Uğraşılır mı orası tartışılır
  • 06-06-2022, 19:20:37
    #21
    Hocam benim başıma da aynı şeyler geliyor. Sınavlar kağıda kod yazmalı şekilde oluyor ilk dönem 100 beklediğim sınava 35 alarak büte kalmıştım. Bütte de 80-90 civarı bir kağıt verdim 65 aldım. Bu dönem de 99 alsam hocaya mail atarım dediğim kağıda 75 vermiş hoca. Kağıdın fotoğrafını çekip aynı kodları yazsanız sorunsuz çalışır. Konu ile alakası olmayan kişiler hep yüksek alırken benim böyle saçma notlar almam sinir ediyor.