Hocam benim başıma da aynı şeyler geliyor. Sınavlar kağıda kod yazmalı şekilde oluyor ilk dönem 100 beklediğim sınava 35 alarak büte kalmıştım. Bütte de 80-90 civarı bir kağıt verdim 65 aldım. Bu dönem de 99 alsam hocaya mail atarım dediğim kağıda 75 vermiş hoca. Kağıdın fotoğrafını çekip aynı kodları yazsanız sorunsuz çalışır. Konu ile alakası olmayan kişiler hep yüksek alırken benim böyle saçma notlar almam sinir ediyor.