• 05-06-2022, 16:52:09
    #1
    Selamlar üniversitede bir dersten girdiğim sınavlarda hep beklediğim çok çok altında notlar alıyorum.İlk dönem sınırda geçtim dersi 40 ile.Normalde 70-80 bekliyordum.Neyse kalmadım diye bir şey demedim.

    Bu dönem de en kötü 80 beklediğim sınavda 27 verilmiş.Sınav kağıdını okumadığına yemin edebilirim

    Ders öğretmeni zamanında şuan ki iktidarda yüksek mevkiilerde görev yapmış birisi.Kendine hiç bir şekilde toz kondurmuyor.Tekrar okuma konusunda okumuyor hiç bir şekilde.Okula gidip söylediğimde bir şey yapamayız diyorlar.

    Şimdi ben boşu boşuna dersten mi kalacağım? Bu konuda yapabileceğim bir şeyler var mı?
  • 05-06-2022, 16:53:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hak,hukuk, adalet.. bla bla çok üzgünüm burası Türkiye
  • 05-06-2022, 16:56:22
    #3
    Merhaba,
    Mahkeme yada başvuru yoluyla tam detayını bilmiyorum
    Başka üniversite de aynı bölüm hocasına gönderip değerlentirde biliyorlar
    Ama ayarlanan hoca ile senin hocanın bir iletişimi vs olurda gene bırakırlarsa
    Üniversite bitmez söyleyeyim
  • 05-06-2022, 16:56:35
    #4
    Yök'e resmi olarak şikayet edebilirsiniz
  • 05-06-2022, 16:56:39
    #5
    Sadece size karşı mı bôyle yoksa herkese mi?
  • 05-06-2022, 16:58:43
    #6
    mehmetsc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece size karşı mı bôyle yoksa herkese mi?
    Çoğu kişiye 100 aldığına emin olan bir çocuğa 35 verdi
  • 05-06-2022, 17:03:01
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam çoğu kişiye böyleyse imza toplayacaksınız, toplu olarak şikayetçi olacaksınız o zaman size hiçbir şey yapamazlar.
  • 05-06-2022, 17:03:16
    #8
    Eğitimde torpil geçerse böyle iğrenç kişiler eğitmen olurlar.
    Aynı mevzuyu geçen dönem yaşadım.
    Web Tasarım ve Grafik animasyon okudum, işim siteler ile ama web tasarım dersinden kaldım
    Başkası için yaptığım ödevden ise (teorik olarak tamamen aynı kod kullandım.) 70-80 aldı.
  • 05-06-2022, 17:03:34
    #9
    Hocam bu durum benimde başıma geliyor.

    Vize1 ve 2'de hocaya teslim ettiğim sınav kağıdımın minimum verilmesi gereken not 90 iken gelen puan 50 - 80 arası. Finalde ise alakalı alakasız şeyler yazıyorum 95-100 veriyor. Bende anlamadım.